štvrtok 31. júla 2014

Pochúťky Grcajúcej Barbie a jej oblečenie od Mattela :)

Aojte!

Článok neznie veľmi lákavo, že? Ale pred týždňom ma skolila viróza, alebo niečo také. V piatok som prišla domov ako Frankenstein (čitaj Frankejštajn :D), pohltala všetky tabletky od bolesti, na žalúdočné kŕče, zapíjala čajom na trávenie, kde som nakvapkala extrakt z bylín na podporu trávenia. Potom som zaľahla a spala. Ani som sa nepohla. Mala som pocit, že ak sa prevrátim na druhý, prevrátim aj toho vianočného kapra ešte z decembra :D . V sobotu ráno mi bolo ako inak na hovno   cipr capr. Opäť ma zachránili tabletky, musela som ísť riadiť fitko. Ľubko bol na dovolenke a ešte pred tým sme sa dohodli na rozpise služieb. Podľa nich som musela v tú sobotu aj potiahnuť smenu. A tak sa aj stalo. Poobede mi bolo trocha lepšie. No žalúdok stále bolel, črevá sa rozťahovali do gigantických rozmerov, pripadala som si ako v 6. mesiaci ( tie kŕče v bruchu by som kľudne pripísala ku kontrakciám, bola to bolesť) No všetko dobre dopadlo a v nedeľu som sa zobudila ako rybička. Na oslavu zdravia som si bola zabehať. JUCHÚ. Tešila som aj na najbližší tréning, mala som pocit, že to všetko musím teraz dobehnúť :)

Oks, ale dnešný článok bude mať skôr podobu fotoalbumu. Niekoľko fotiek jedla a tak :)


Moje raňajky v sobotu ráno, keď mi bolo stále zle. Tlačila som to do seba viac než polhodinu.
Inak vidíte tam aj novinku v mojej kuchyni- ovsený dezert od Kalmy. Kúpiť ho v Bille za 0,69 eur. Chuťovo nie je moc výrazný, skôr taký jemný, nevtieravý. U mňa si ale našiel už vyhradené miesto v chladničke, kde nesmie chýbať! 
"Napiekla som" ... úvodzovky preto, lebo je to nepečená torta, spodnú vrstvu tvoria ovsené vločky v ananásovom džúse,  v strede je plnka z avokáda, tofu a kokosu a navrchu je ananás v želé.

Keď sa neviete rozhodnúť aké raňajky :D V pozadí vidíte sójový biely jogurt Sojade. Mňamka! Proste skvelá náhrada mliečneho jogurtu. Len tá cena. Na chlebík som použila dressing Bacon od WF a super. Viac sa hodí ako náhrada masiel, či natierok alebo dressingom na pečivo než do zeleniny ;) 
Z ananásového kompótu, ktorý som použila na torte mi ostalo zopár kúskov. Tak som si pripravila takýto ovocno-zeleninový šalát. Nájdete tam kúsky ľadového a hlávkového šalátu, nastrúhanú mrkvu, papriku a zmes orechov. Zalievka je z citrónovej šťavy, medu a oliv. oleja. 

Šalátik rýchlovka: ľadový šalát, baby špenát, uhorka nakladačka, cherry, poliate WW dressingom Ceasar - mňamka.

Moja Fifinka sa breberá po živote na internátoch :D No a takto sa jej dobre darí u nás doma. Za pravidelné polievanie a prihovorenie sa jej, sa nám odvďačila krásnymi kvietkami :)

Tak a teraz som už naozaj napiekla! Recept tu

A teraz troška (ne)módy :D

Poznáte to, ráno otvoríte skriňu a vy máte pocit, že opäť si v nej dali škriatkovia radne a zopár kúskov vám z nej pobrali. Ja som proste súrne potrebovala niečo "hore" ! :D Tak dva nové tričká a jedno sačko šup do košíka :) Pozor, nie som model :D A nechcelo sa mi, 5 krát prezliekať, meniť spodné prádlo a všetko ladiť. Ale chcelo sa mi chvastať :D 
Pološatočky. Kúpené, aby som mohla nosiť tie legíny :D Nemala som k nim nič vhodné a trčali mi v skrini celý rok. Takže mám vlastne nové tričko aj nové legíny :D lebo som ich nemala nai raz :D 

Ten moment, keď ho uvidíš, zamiluješ sa a vieš, že ste pre seba stvorení (resp. ušitý) :3 

Nebojte sa :D nebudem ho nosiť k tým legínam :D to je tá moja spomínaná lenivosť :D a určite si nedám červenú podprsenku :D To by som bola nejaká "Katka z Liptova" ( niečo ako Martinka z Turca- sandále a ponožky, Slováci vedia o čom točím :D )

Oukej, moji milí, toď všetko :) Dúfam, že som vás namotivovala k šalátikovaniu či zdravému pečeniu. Motivovať k nakupovaniu asi ani netreba :D 







2 komentáre:

  1. tak to je dobře, že je ti už lépe. To sako je fakt parádní.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Však! :D A ja si to vravím :D ale rozmýšľam, že treba kúpiť nejaké čierne čipkované tielko pod to :D :D OCh :D mojeee korunkyyy :D

      Odstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.