piatok 4. júla 2014

Aojte drahí moji! Je streda (článok som ale uverejnila o niekoľko dní neskôr), vonku je hnusne, mne sa nič nechce. Mám svalovicu asi aj na končekoch vlasov :D Rozhodla som si dnes dať rest deň. Varila som od rána na ďalšie dni, objednala som si sypačky od Stillmass- u, vyfotila moje výtvory, spísala recepty a pooupravovala fotky. Tak sa máte na čo tešiť. Máte radi gify? Ja sa na nich vždy dobre pobavím. Spomenula som si na starú známu Beautygloss , ktorá už dááávno zverejnila podobný článok. "Nooo, tooo sa povieeee, onaaa opakujeeee..." znejú mi v ušiach hlasy mojich spolužiakov zo základnej školy :D No a čo :D Priznávam sa. :D Som neoriginálna, neinšpirujúca, nudná blogerka. Tak sa pohodlne usaďte, zapnite si pás, začína cesta mojimi šialenými emóciami a reakciami! 

Poznáte cynickú obludu? Mali by ste. :D Pri takomto počasí sa aspoň zasmejete :) 
Pozn.: Jeho vtipy pochopia len tí, čo sledujú aktuálnu politickú scénu na Slovensku a zahraničí 


Ja, keď mi niekto povie, že cvičí  2 hodiny denne.
eye roll animated GIF

Ja, keď vidím, niekoho úplne nahovno zle cvičiť

crazy animated GIF

Ja, keď mi niekto povie, že proteíny a spol. sú nezdravé, že on vie nabrať kvalitnú hmotu aj bez toho.
britney spears animated GIF


Ja, keď vidím akciu na kuracie prsia
happy animated GIF

Ja, keď odchádzam z obchodu bez kuracích pŕs (už sa vypredali)
sad animated GIF

Ja, keď otvorím chladničku a nie sú v nej  vajíčka.
bird animated GIF

Ja pred vážením

scared animated GIF

Ja, kým čakám na kávu
coffee animated GIF


Ja, keď tú kávu vypijem 

Christmas Excited animated GIF

Ja, keď niekto dá "like" na môj príspevok na FB

black and white animated GIF

Takto sa cítim po tréningu nôh
beyonce animated GIF

Ja, keď sa mamina pýto, kto zjedol všetky orechy, ktoré si odložila do koláčov

smile animated GIF

Ja, keď som úspešne skončila letný semester

happy animated GIF

Čo robím v mojom podvedomí, keď ma niekto nazve "fitneskou":
happy animated GIF

Ako sa tvárim, keď ma niekto nazve "fitneskou":

drinking animated GIF

Ja, v netréningový deň
hungry animated GIF

Ja, keď po 16 hod. fastingu a tréningu jem prvé jedlo dňa
sad animated GIF

Ja, keď si poviem: "idem iba ochutnať"
food animated GIF

Ja, po "ochutnávaní"
cute animated GIF

Ja, keď mi "padla" - skončila sa robota ide sa domov
love animated GIF

Niekedy by som najradšej všetko naokolo:
movie animated GIF

Ako pýtam od rodičov korunky na "taxík", keď idem v piatok von:
angel animated GIF

A ako prídem na druhý deň domov?
idk animated GIF

Tak to je všetko :) Dúfam, že ste sa pobavili :) 

4 komentáre:

  1. pobavila :D na fb ti laikuji celkem často, tk snad se ti nezamotá hlava :D
    já se z práce teda takhle neženu, jsem ráda, že chodím:D
    ty jedeš taky IF?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nad gify se vždy taky ráda pobavím :D

    OdpovedaťOdstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.