pondelok, 21. apríla 2014

Moje steroidy IV.

Ahojte!

V prvom rade vám chcem popriať požehnanú Veľkú noc, aby ste naplno prežili dary z zmŕtvychvstalého Krista a načerpali dostatok síl niesť ďalej svoj kríž.





utorok, 15. apríla 2014

Vydržať znamená ovládnuť svoju myseľ, časť 2.

Ahojte !

Tak po dlhšej odmlke sa Vám opäť hlásim. Určite som nohy vyložené nemala, práve naopak. Mala som kopec povinností, najmä čo sa týka školy. Dnes som zmákla 3 skúšky z priebežného hodnotenia! Uvidím ako to dopadlo. S tými poslednými som celkom spokojná a dúfam, že aj tieto výsledky ma potešia. Dnes chcem ísť do solárka ešte, takže šup šup napísať pokračovanie toho, ako zvládnuť sebeodriekanie.

4. ZMEŇTE UHOĽ POHĽADU!

Tento bod najlepšie vystihuje nasledujúci príklad. Máte chuť na niečo dobré. Čo vám beží hlavou? Ak sa znížite k počúvaniu hlasu, ktorý hovorí: "Len si daj, jeden kúsok ti predca neublíži." či "Z tak malého množstva ešte nikto nikdy nepribral." tak určite prehráte. Musíte to zmeniť! Už len preto, ruku na srdce, kedy to ostalo len pri tom jednom kúsku? A po druhé, len urobíte krok späť na ceste k vášmu sebavedomému ja, ktoré si vie povedať NIE. Skúste novú formulku: "Z tých pár orieškov sa aj tak nenajem, zbytočne prijímem ďalšiu energiu a oddialim si dosiahnutie cieľa."


5. IN MEMORIAL

Ak príde na ťažkú chvíľu, nič nie je lepšie ako si pripomenúť doterajšie úspechy. Ak sa jedná o váš kariérny postup, spomeňte si váš posledný úspešný projekt, alebo ak sa to týka školy, určite ste nezabudli na to, ako sa dobre pozeralo na to hodnotenie, alebo ako dobre sa počúvala tá chvála. KEĎ MÁTE ZA SEBOU TAK DLHÚ CESTU K ÚSPECHU, JEDEN OKAMIH VÁM NESMIE BYŤ PREKÁŽKOU! Jednoducho, vás nemôže zastaviť, vrátiť spať, ani nič podobné. V prípade zmeny postavy, si pozrite kde ste teraz, a kde ste boli kedysi, chcete sa vrátiť k tej osobe predtým alebo chcete pokračovať v sebazdokonaľovaní? HM?

Lindsey Renee-môj idol :) Čo poviete? 

6. ŽIADNE REČI!

Áno v predchádzajúcom článku som písala, že treba viesť racionálne rozhovory so svojím vnútorným racionálnym JA. Avšak, prídu chvíle kedy sú slová zbytočné a nie ste schopné ani konať. Vtedy ignorujte. Áno emócie by sa potláčať nemali, myšlienky by ste mali zo seba dostať von, ale mne osobne niekedy fakt nepomáha sa šprtať vo svojich pocitoch. Čím viac nad tým rozmýšľam tým viac túžim po tom jedle. Preto jednoducho tých škriatkov hlave nepočúvam, snažím sa myslieť na niečo iné, robiť niečo iné, pokračujem v činnosti, ktorej ma tie myšlienky zastihli, akoby ma nič nenapadlo a ja fungujem normálne ďalej. Začnem myslieť na niečo iné, najčastejšie na povinnosti. Znie to hrozne ale to ma hneď preberie, že nemám čas vyjédať alebo lenošiť, musím sa ďalej učiť, musím sa sebe makať do toho fotenia, musím toto - tamto.

Takto si aj ja pripomínam, že som si silnejšia než si sama myslím. :) 

štvrtok, 10. apríla 2014

Z Kánónovej pamäťovej karty

Ahojte!
Konečne som si našla čas. V poslednej dobe je toho na mňa priveľa. Nestíham čítať vaše blogy, nieto ešte komentovať, nemám čas si navariť nejaké "fotogenické" jedlo, už dva týždne si robím obočie a o stave mojich okusaných nechtov ani nehovorím :D. Zaujímavé je, že dnes- deň pred písomkou z medzinárodnej politiky, som si ten čas našla :D To asi preto, lebo je to veľmi zaujímavý predmet, a učenie naň si nechám ako čerešničku na torte- celý deň sa teším, kedy príde večer a ja si ho budem môcť plne "vychutnať" :D

sobota, 5. apríla 2014

Marec- RYSOVAČKA

Cawte, cawte!

Takže konečne sľúbená spoveď môjho jedálníčka za mesiac marec. Ak budeme ignorovať zlyhanie, o ktorom som písala v poslednom článku, tak nám to pomôže sa sústrediť na tie 3 týždne v mesiaci marec, kedy som bola ako tiger. Nie len hladná ako tiger, ale najmä odhodlaná uloviť si moju korisť= vysnívanú postavu.

Takže posnažím sa byť stručná. Môj jedálniček sa pohyboval okolo 1300 až 1400 kcal na deň. Trénovala som každý deň. Rozpis je nasledovný:

Pondelok: nohy + HIIT
Utorok: kardio + brucho
Streda : prsia, triceps, ramená
Štvrtok: chrbát, biceps, HIIT + večer hodina plávania
Piatok: nohy, prsia,brucho
Sobota: chrbát, biceps,triceps, ramená + 15 min. člnkovanie
Nedeľa: kardio+ brucho
* kardio som robila vždy ráno na lačno po dobu 40 min.

K vyššiemu energetickému výdaju dopomohlo aj krajšie počasie. Do Bratislavy som si doniesla bicykel z domu, ktorý mi teraz slúži ako dopravný prostriedok.

A teraz jedálniček:
R: 50g ryža, 1 celé vajce,1 bielko, olej kokosový 5g
D: 30g proteín beef
O: losos 120g, špenát listový mrazený 200g, cherry paradajky 50g, ryža 50g
Ol: jablko zelené
V: tuniak vo vlastnej šťave 120g, zelenina (ľadový šalát, redkvičky, šalát, uhorka, 30g cherry paradajky) olivový olej 5 ml.

Suplementy som nemenila stále to ostalo na:
kreatín, arginin, protein, multivitamín... ale predca... pridala som si spaľovač pred ranným tréningom a tiež som si dala pred ním BCAA a aj po ňom ;)

utorok, 1. apríla 2014

Aj pád na hubu je pohyb dopredu

Ahojte!

Sľúbila som pokračovanie seriálu mojej rysovačky. Mesiac marec by som rozdelila do dvoch etáp. Prvé 3 týždne, keď všetko super klapalo a posledný týždeň, kedy som pohnojila všetko čo sa dalo.
To "hnojenie" začalo nedeľu 23.3., kedy som si povedala, že doplním zásoby glykogénu a dám si cheat day. Však celé tri týždne som ťahala príjem okolo 1300 až 1400 kcal na deň. Pridala som kardia a zo silového tréningu som neubrala ani kilo na váhach. Ale sama na sebe som cítila, že pijem čoraz silnejšiu kávu alebo ju pijem častejšie. Už ani tréningy som si tak neužívala.
Tak prišiel osudný cheatday. A z plánov krotiť sa pri ňom veľa neostalo. Vtedy som sa moc neprejedla. Ale rozkývala som si celú hladinu cukru v krvi a pokazila zabehnutý režim. Pondelok po tej nedele bol však v pohode a sama som sa cítila v posilke konečne plná energie a dokonca som zvládla o nejaké opakovanie viac.



Katastrofa sa však stala v stredu večer. Do stredy som opäť zredukovala na "marcový" príjem sacharidov, v pondelok to bolo dokonca okolo 60g, keďže som po tej nedeli moc hladná ani nebola. Tak či tak, asi ani to nebolo šťastné riešenie, keďže v stredu moje telo pýtalo rovnakú sladkú nálož ako v nedeľu. K vypuknutiu atómovej bomby dopomohlo aj utorkové stretko s mojím potenciálnym budúcim ex :D Síce som si vravela, že sa moc nezdržím na "káve" ale nakoniec sa to pretiahlo do 2 ráno a už vtedy som porušila diétu, bo sme si dali spolu 3 kolá vodky :D (opitá som nebola :D som z Liptova 3 kolá sú ako jedno malé pivo :D ale na moju obranu pila som len čistú vodku, žiadne koktaily s cukrom, či kola, džús, ... len čistá vodka a vodička )
Takže suma sumárum, v stredu som bola nevyspatá a telo chcelo ďalšiu nálož cukrov. Moje prejedenie začalo u mrazeného lesného ovocia, cez sušené hrozienka, arašidy... prešlo nákupom fornettov, zjedením pol balíčka ryžových chlebíkov, niekoľkých lyžíc arašidového masla, praženicou zo 4 vajec a o 23:00 večer som išla si kúpiť minipizzu do fastfoodu.
Nebola som na seba hrdá. Sklamaná. Nebolo mi vôbec lepšie. Len horšie. Mala som problém s prejedaním sa najmä na jeseň minulého roka. Ale naposledy, čo som sa prejedla boli Vianoce doma.


Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.