pondelok 21. apríla 2014

Moje steroidy IV.

Ahojte!

V prvom rade vám chcem popriať požehnanú Veľkú noc, aby ste naplno prežili dary z zmŕtvychvstalého Krista a načerpali dostatok síl niesť ďalej svoj kríž.





V druhom rade sa chcem pochváliť, so skutočnosťou, že môj sen sa stáva skutočnosťou a s veľmi veľkou pravdepodobnosťou sa stanem členom SSNKF - SLOVENSKÁ SPOLOČNOSŤ NATURÁLNEJ KULTURISTIKY A FITNES a na konci mája sa zúčastním MS naturálov v meste Sereď. Samozrejme môj cieľ je medaila a kvalifikovanie sa na Európu, no neviem, či mi dnešný Veľkonočný pondelok a s ním spojené stravovanie k tomu pomôže :D mno hold nepomôžem si, vravím si, mám ešte mesiac, teraz vážím 50 kg, treba mi schudnúť ešte 2 kg + sa odvodniť, teraz som chudla tempom 1 kg za týždeň. No ten moment užiť si domácej pohody, sladkého nič nerobenia, nestresovania z KCALov , zobrať si tanier koláčikov, pustiť si hobbita a doplniť zásoby glykogénu na celý mesiac ... to si chcem jeden deň proste užiť, uvažujem nad tým, že domov prídem až o mesiac, po súťaži, lebo je to pre mňa veľmi dôležité a doma som pod väčším napätím ako je tomu v Bratislave, musím sa 100% sústrediť len súťaž. Tak mi držte palce, nie je to ťažké len po stránke fyzickej a psychickej, ale najmä po finančnej, 100 éčok padne ako nič.
Poslednou novinkou z môjho súkromného života je môj priateľ. SOM ZADANÁ! :D Zatiaľ šťastne :) uvidím ako nám to bude klapať, mám u neho podporu, a veľmi sa teší, kedy ma bude natierať pred súťažou :D už teraz mi uteká rúčka :P :D :D

Oukej, ale poďme k hlavnej téme článku. Blíži sa leto a každý z nás chce vyzerať v plavkách najlepšie ako sa len dá. Ak však chcete svoju snahu posunúť na vyššiu úroveň, odporúčam vám spaľovač od firmy Biotech ThermoDrine. Osobne si ho dávam vždy ráno nalačno pred kardio tréningom alebo Hiitom, resp. si ho použijem po silovom tréningu, kedy má nasledovať ešte kardio aktivita. Musím povedať, 10 ml. vás rozpáli a nakope do tréningu, i keď vy meliete z posledného a váš energetický príjem už dávno nedosahuje hodnôt bazálneho metabolizmu.

Keď som videla zloženie Thermo Drine Liquid koncentrátu vedela som, že mám, čo som chcela. Iné výrobky sa nazývali „spaľovače“ a popri tom obsahovali cukor, Thermo Drine Liquid od Biotechu nemá ani gram cukru! To bolo prvé, čo ma donútilo pokračovať v čítaní. Nechcela som iba holí spaľovač na báze karnitínu či kofeínu, pri tréningoch v čase rysovania, teda v čase nižšieho energetického príjmu, telu chýba dostatok vitamínov, vlákniny či antioxidantov. Toto môžem ohodnotiť ako ďalšie veľké plus tohto výrobku. Energizujúca zmes taurínu, karnitínu a kofeínu je doplnená aj o extrat zo zeleného čaju. Tento antioxidant je známy svojimi blahodárnymi účinkami na telo, keď že urýchľuje metabolizmus, regeneráciu a chráni pred voľnými radikálmi. Cholin bitartrat je známy spaľovač tuku, ktorý zabraňuje hromadeniu tuku v tele a podieľa sa na jeho prvoradom využití. Inulín je vláknina, o jej dôležitosti netreba ani hovoriť. Vo vnútri fľaštičky nájdete vitamíny skupiny B, vitamín E a C.

Asi najčastejším problémom pri výbere suplementov býva ich chuť. Tu môžem výrobcov tiež len pochváliť, síce nie je chutný ako šťava z čerstvých pomarančov, ale na to, že je bez cukru, sa dá bez problémov vypiť. Samozrejme chuti umelých sladidiel sa zabrániť nedá, jedine ak by tam neboli vôbec. No to by som radšej neriskovala :D. Po zriedený s vodou si pripravíte skutočne chutný nápoj, vďaka ktorému vám zovrie krv v žilách a vaše telo sa leskne potom už po zahrievacom kole na bežiacom páse.

1 komentár:

  1. Tak to doufám, že budeš průběžně referovat z přípravy na soutěž i z ní samotné. Spalovače i ostatní doplnky jdou vcelku mimo mě, věřím, že dokážou nakopnout a mají termogenní účinek, ale nemyslím si, že by nějak pomáhaly spalovat tuky. jediné co prý funguje jsou CLA. Ale tak nejsem expert že jo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.