sobota 5. apríla 2014

Marec- RYSOVAČKA

Cawte, cawte!

Takže konečne sľúbená spoveď môjho jedálníčka za mesiac marec. Ak budeme ignorovať zlyhanie, o ktorom som písala v poslednom článku, tak nám to pomôže sa sústrediť na tie 3 týždne v mesiaci marec, kedy som bola ako tiger. Nie len hladná ako tiger, ale najmä odhodlaná uloviť si moju korisť= vysnívanú postavu.

Takže posnažím sa byť stručná. Môj jedálniček sa pohyboval okolo 1300 až 1400 kcal na deň. Trénovala som každý deň. Rozpis je nasledovný:

Pondelok: nohy + HIIT
Utorok: kardio + brucho
Streda : prsia, triceps, ramená
Štvrtok: chrbát, biceps, HIIT + večer hodina plávania
Piatok: nohy, prsia,brucho
Sobota: chrbát, biceps,triceps, ramená + 15 min. člnkovanie
Nedeľa: kardio+ brucho
* kardio som robila vždy ráno na lačno po dobu 40 min.

K vyššiemu energetickému výdaju dopomohlo aj krajšie počasie. Do Bratislavy som si doniesla bicykel z domu, ktorý mi teraz slúži ako dopravný prostriedok.

A teraz jedálniček:
R: 50g ryža, 1 celé vajce,1 bielko, olej kokosový 5g
D: 30g proteín beef
O: losos 120g, špenát listový mrazený 200g, cherry paradajky 50g, ryža 50g
Ol: jablko zelené
V: tuniak vo vlastnej šťave 120g, zelenina (ľadový šalát, redkvičky, šalát, uhorka, 30g cherry paradajky) olivový olej 5 ml.

Suplementy som nemenila stále to ostalo na:
kreatín, arginin, protein, multivitamín... ale predca... pridala som si spaľovač pred ranným tréningom a tiež som si dala pred ním BCAA a aj po ňom ;)

2 komentáre:

  1. to bych dala možná týden, pak bych hexla. To je dost drastická rýsovačka. Přeju ti ale aby si to zvládla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) odpisala som ti na tvoj blog

      Odstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.