streda 3. mája 2017

Raffaello minikoláčik

Musím priznať dve veci k tomuto receptu

  1. Treba ho trošku ešte zdokonaliť
  2. Aj napriek tomu je boží, a budete radi, že je len jeden inak by ste sprášili celý pekáč :D


Potrebujeme:
1 balenie kokosového pudingového prášku
1 vajce
1/2 prášok do pečiva
flovdrops biela čokoláda (alebo iné sladidlo)
30g Cheat spread masla- príchuť mandľa-biela čokoláda-kokos

Postup:
Vajce vyšľaháme so sladidlom a pridáme pudingový prášok a prášok do pečiva. Vylejeme do silikónovej formy a pečemie zhruba 5 min. Aby sa nám trošku chytil spodok. Urobila som to tak preto, lebo som sa chcela vyhnúť tomu, aby mi ťažšie maslo pretieklo na dno. (na druhý krát to skúsim aj týmto spôsobom). Pridáme lyžicu cheat spread masla a dopekáme zhruba 15 min. Ja som ho piekla dlhšie a potom mi prišiel trošku suchší :D ale toooo orechové maslo sa postaralooo o premastenie fajnovo :D Viď foto. 
S:11g, T:21g, B:15g


DOBRÚ CHUŤ

Vaša NewHealthy :* 

6 komentárov:

  1. Tak takato fajnotka na ranajky by sa mi hodila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No aj mne :D Kľudne nie len na ráno a niekoľko krát denne :D

      Odstrániť
  2. Nemám slov :D bombaa a člověk k tomu hlavně skoro nic nepotřebuje :D ukládám si a až seženu kokosový pudinkový prášek, jdu na to :)

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne :) a práve preto je tento recept tak čarovný (samozrejme okrem toho arašidového masla :D )

      Odstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.