utorok 9. mája 2017

One day of eating #7


Krásny dník fitnesáčikovia! 
Mne sa začal so super-duber tréningom chrbta a pŕs. Určite vyskúšajte 4 supersérie po 10 naozaj ťažkých opakovaniach na mŕtvole a tlakoch s jednoručkami. Mŕtvola - potom šup šup na lavičku- vydýchaj sa 30 sekúnd a opäť a mŕtvola a-k-a "kardio" :D Nuž, ale vidím, že sa neviete dočkať tých 
šmakotiniek, čo som si pre vás pripravila. Tak, nech sa páči. Verím, že vám to pomôže v nastavení si vášho fit jedálníčka. Ako uvidíte, zdravý (a dokonca chudnúci) jedálníček nie je o šaláte a suchom mäse. A kto to tvrdí v dnešnej "insta" dobe, tak to sú len jeho výhovorky a hate ľudí, ktorím sa to podarilo. 
RAŇAJKY 
Káva+ SCITEC pred tréningom 
Ako vždy pred ranným tréningom. Fotku nemám :D Nič zaujímavého- plus zlé svetlo a spiaca spolubývajúca.
Každopádne = 31g bielkovín, 2g tuku, 1g sacharidov   

RAŇAJKY po druhé 



>Raffaello minikoláčik< S:30g,T: 21g, B:15g


NÁKUP V BODYWORLDE (RECENZIA)
Skvelá výhoda tohto eshopu- majú predajňu otvorenú aj v sobotu. Tak som si zbehla k nim vyzdvihnúť objednávku v tento deň- konečne som mala čas a nemusela som sa stresovať, či ma zastihne kuriér doma. Tak kuknite sa na môj mini nákup. POZOR! Nič z toho som v tento deň nejedla! Ale keď som už sem dala fotku z nákupu, príde mi vhodné sa podeliť aj o moje hodnotenie zakúpených produktov.




Presné zloženie kešu masla Lifelike Banana Twister nájdete >tu<. Ako uvádza výrobca je bez sladidiel. Takže žiadnu nutelu nečakajte :D . Čo je super, masielko chutí po kešu, aj po čokoládke a kúsky sušeného banánu vám príjemne zachrumkajú medzi zubkámi. Nemám čo vytknúť, jedine možno fakt mi chýba tá "sladkosť". Hold, tá moja aspartnamánová huba si žiada ďalšiu dávku :D . Som rada, že masielko nechutí ako tá hrozná tyčinka banán v čokoláde-nohate, ale fakt ju
neznášam :D . Takže super, za mňa palec hore za to,  že tam nie je vôbec cítiť tá umelá pachuť po banáne.

[UPOZORNENIE] V škole dávajte pozor a nefoťte si pod lavicou proteínové tyčinky! Táto fotka neslúži na propagáciu nevhodného správania! :D
No a čo k nej dodať? Fakt super! Zatiaľ vedie v zozname lowcarb proteínových tyčiniek. Questky mi totiž vôbec nechutia a tak hľadám lahodnejšie náhrady. A musím uznať, že kým nenájdem lepšiu táto bude favoritom ;) 


OBED

Grécky týždeň v Lidli priniesol samé dobroty ;) Eridanous baklažánová nátierka nevylepší len váš chlebík ale aj cestovinky. Porcia: 60g cestoviny, zelenina (cuketa, mrkva), 50g nátierka, 80g udusené kuracie prsia
 S:66g, T:9g, B:35g

OLOVRANT

Tapiokový puding: 50g tapiokových perál, 10g proteínu, 100g mrazeného ovocia
S:50g, T:1g, B:12g

VEČERA

Klasika na večeru :D 
S:14g, T:3g, B:29g
TOTAL
161g Sacharidov
36g Tukov
122g Bielkovín
Vaša NewHealthy :* 






5 komentárov:

  1. Banana Twister je strašné "zlo" :D Mám čo robiť, aby som sa od neho dokázala odtrhnúť, keď si už raz dovolím do neho ponoriť lyžičku.
    Inak, mne sa zdá, že v poslednej dobe to už nie je vo "fit svete" s tvrdými jedálničkami také zlé. Ľudia sa asi naučili, že s mierou sa dá (skoro) všetko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za koment :). Jop, ja som prišla na to, že radšej si to dám priamo na tanier kopček a odložím pohár s maslom :D inak to nemá konca :D . Veď presne nie je to také prísne a úplne sa dá jesť zdravo a chutne. A keď si človek dopraje niečo menej vhodné, tak s mierou, to absolútne nevadí. A práve preto nemám rada, tie výhovorky typu "ja na šaláte nebudem", keď to nie je pravda ... hold len tá výhovorka.

      Odstrániť
  2. Panebože, ta snídaně! Luxuus :) i ten tapioka pudink se ti moc povedl :) krása ♥ musím se jít hned podívat na recept na snídani :D

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.