utorok, 25. februára 2014

Korte alá Katka

Ahojte!

Po dlhšej odmlke vám opäť píšem. Dôvod, prečo som „sklapla“ na pár dní nie je moja lenivosť, ale opätovné nasadenie na vysokej škole. Začal mi letný semester. Ách,jó L Nechcem veľmi nechcem. Blé fuj to! Ale život je taký, polku z neho strávite mučením v príprave na zvyšné mučenie v jeho druhej polovici. Rozdiel je len v tom, že za mučenie číslo 2 dostanete aspoň odmenu- výplatu. Tak ak to, čo dostávajú moji rodičia, sa nazýva odmena sa vykonanú prácu, tak ja som jeleň a nežijeme v kapitalizme. V jednom súhlasím s Marxom a to v tom, že kapitalisti dajú robotníkovi len toľko peňazí, aby bol schopný prežiť a pracovať na zväčšovaní ich majetku.



nedeľa, 16. februára 2014

Zázrak pre študenta= sójové mäso

Zdravím!

V predpredchádzajúcom článku som vám sľúbila, že sa sa viac pozrieme na môj nákupný košík. V úvode sa vám ešte pochválim, že sa mi polepšilo (klopklop aby som to nezariekla :D ) zázvorový čaj a kvapky proti hlienom sú skvelá kombinácia ( ako meč a štíť :D do bojaaa ) a konečne obsadili ofenzívu a vytláčajú nepriateľov sa hradby môjho imunitného systému. Dúfam, že to dopadne lepšie ako výsledky našich hokejistov na olympiáde :D .

Tento článok bude stručný. Skôr bohatý na obrázky a chudobný na zbytočné reči. Teším sa do postele, celý deň som na nohách. Ráno tréning, potom varenie, upratovanie a ešte 30 min. cesty do Avionu do Hypernovy pre brokolicu (došli zásoby všetkého zeleného a k tomu cena 0,69 centov za moju obľúbenú slečnu je super cena! ) Zajtra je pondelok 17.2. a mne sa začína semester. Ďalšie 3 mesiace mučenia predomnou! Pondelky rada mať nebudem, nie žeby boli pred tým mojimi obľúbenými dňami, ale tentokrát začínam o 7:30 to znamená = 5:45 stávanie :(. Takže na všetkých, ktorí majú podobný osud ako ja, budem so súcitom myslieť a verte nie ste sami! :D

A teraz šup šup na jadro článku!

sobota, 15. februára 2014

Moje "steroidy" 1.

Čavte, čavte!

V článku Prvý týždeň rysovačky som sa zámerne vyhla mojej suplementácii. Rada by som tomu venovala osobité články, v ktorých sa lepšie pozrieme na účinky daných "sypačiek". Posvietime si najmä na ich význam v ľudskom tele a aké výsledky možno očakávať po ich požití. (  mne drb... teda mne haraší? :D to píšem ako odborne, mno hold pondelok začína semester, asi už na mňa lezie akademický štýl písania večných seminárok, pre info: minulý semester to vychádzalo na 3 seminárky každý týždeň + záverečné práce  )

Ako býva u mňa zvykom, v každom článku sa musím s vami podeliť o udalosti z môjho študentského živôtka :) Premenlivé počasie, chorá spolubývajúca a blokovanie v pokladni pri mraziacich boxoch dobili hradby môjho imunitného systému, nepomohli ani moji marťankovia v podobe cintrón+med+zázvor. Smrkám, kýcham, smrkám,kýcham,kýcham a opäť smrkám, zakašlem a znova dookola. Prežila by som to, ale keby nebolo tej bolesti hlavy! Hrdlo nie je moc chytené, život mi znepríjemňuje len silná nádcha. Ale nie som žiadna bábovka a ďalej makám v posilke a v Carrefoure. Proste soplík, nesoplík, tuk len tak neodíde a peniažky z neba nepadajú. A zaľahnúť do postele a liečiť sa je pre mňa luxus, ktorý si my chudobní na čas aj peniaze nemôžeme dovoliť. BTW, nemám teploty, tak to nie je také hrozné... označila by som to za malú nepríjemnosť každodenného života :)


pondelok, 10. februára 2014

Prvý týždeň rysovačky

Cawte!








Dnes som si povedala, že tu konečne pridám fotky, ktorými som nabila môj Kanón :) Prostredníctvom nich vás prevediem mojím prvým rysovacím týždňom. Uvidíte ako papám a čo sa zmenilo.

Takto vyzerá moje tričko po pondeľkovom tréningu nôh, po ktorom nasleduje HIIT tréning 20 min.
Využijem vyčerpané glykogénové tréningy po silovom tréningu k rýchlejšiemu spaľovaniu tukov.

Prvom rade sa musel znížiť príjem. Z objemových 2200-2600 (niekedy sa aj to podarilo :D) kcal som to redukovala na 1700 kcal na deň. Skladba pôvodného jedálnička obsahovala: 120-160 g bielkovín, 320g sacharidov,90 g tukov. Teraz je to takto: 120g bielkovín, 230g sacharidov, 30g tukov.



Konkrétny príklad jedálnička za tento týždeň
Raňajky: 100g ryža natural, 1 celé vajce, 1 bielko, sacharínová príchuť od nu3tion, 20g kokos(alebo karob či mak)
Desiata (teraz to nahrádza potréningové jedlo): 30g sójový proteín, grep/jablko/pomaranč
Obed: 100g ryža natural, 120g mäso, zelenina
Olovrant: 15g orechov, 90g tofu, 2 plátky ryžového chlebíka, grep/mrkva/kaleráb
Večera: 150g mäso, zelenina
II Večera (nie vždy sa podarí ale keď tak niečo z tohoto): 90g tofu + malá lyžica arašidového masla/grep/proteín + malá lyžica arašidového masla

PS.: Niekedy som ryžu vymenila napríklad za 100g pohánky/pšena

nedeľa, 9. februára 2014

Thajské morčacie

Zdravím vo spolok!

Ešte teraz si spomínam, ako som vo vlaku domov písala tento príspevok, a teraz už sedím na internátnej posteli a mám za sebou 2 hrozné dni v robote. Je nedeľa, nič sa mi nechce, pred sebou mám kopec riadu po varení raňajok a obedov na nasledujúce dni. Zajtra sa pustím do večerí. A to už fakt neviem, čo idem vymyslieť. Poraďte mi, v chladničke mám morčacie prsia a ružičkový kel. Poznámka: sú to večere, takže žiadne sachry! Za každú inšpiráciu budem vďačná. Ešte mi ostala kari pasta z dnešného obeda, mám nejaké zmesi korenín a ešte sušené paradajky. Dúfam, že s vašou pomocou niečo vymyslíme, lebo po dnešnom obede som úplne vycucaná, bez nápadov. (alebo skôr lenivá niečo vymášlať, dnes som 2 hodiny blúdila Hypernovou, čo idem teda variť, tak aby som nepresiahla karolický príjem, chutilo mi to a nezdevastovala si študentský účet :D )

utorok, 4. februára 2014

Drepy II.

Drep II.

Názov článku Drep I. vám mohol napovedať, že téme squatov sa budem ešte venovať. Ešte kým ešte stále sa nevie ako dlho bude trvať, s Ľubkom, mojím trénerom a najlepším bratrančekom, sme sa nedohodli na presnej dĺžke tohto tréningu ). Poviem vám bol to masaker, super sado maso tréning :D
prejdeme k jadru článku, musím sa vám pochváliť s prvým zvládnutým tréningom nôh z 4 – 5 týždňového tréningového režimu (

sobota, 1. februára 2014

Zasnežený RiverPark a voľný čas

Aojte!

Hlásim sa naživo z idúceho rýchliku Považan. Vraciam sa domov! Tento týždeň bol dlhší ako prednáška Úvodu do politológie. Keďže som si "užívala" dni bez tréningu v posilke a bez školy za pokladňou Carrefouru, mohol by niekto namietať, že toto predca nie je voľno po zvládnutých skúškach. Avšak, u mňa toto slovo nadobúda úplne iné rozmery ako u bežnej populácie. V skutočnosti ho moc rada nemám. Vtedy sa len fľákam, nerobím nič zmysluplného a práve v takýchto okamihoch som sa najčastejšie prejédala. A to boli hrozné dni, ktoré nechcem už nikdy zažiť. To si spomínam na tie hrozné dva mesiace, kedy som mala oddychovať a necvičiť. Viac sa tomu venujem tu . Uvedomila som si, že svoj voľný čas musím vždy niečím vyplniť. Tak, aby moje myšlienky neubiehali k jedlu a vytváraniu chutí na neho. Poznáte to nie. Nič nerobíte, len tak ležíte na posteli a zrazu: "Dala by som si čokoládu."  a je to tu.  A zrazu ste tak hladný,  že by ste zjedli aj celú Milku 300g karamel oriešok :D.


Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.