pondelok 1. septembra 2014

Prišli nové sypačky!

Zdrastvujte!

Istotne je vám ten pocit dobre známy. To kedy netrpezlivo čakáte, kým vám zazvoní telefón a na druhom konci sa ozve hlas kuriéra, ktorý je už na ceste s vašim balíčkom. Mňa to čakanie ale už prestalo baviť :D Na nákup som sa vybrala do môjho domovského fitka Valibuk, klik tu. V porovnaní s internetovými obchodmi som neušetrila, ale ani neprerobila, ceny sa od tých na nete nelíšia.  K "mojím novým steroidom" som pridala aj pár fotiek tovaru, čo som si hodila do košíka v obchodoch.



Moju "spaľovaciu klasiku" vždy tvoril len jeden výrobok- Thermo Drine od Biotechu, avšak keďže som prepásla akciu 1+1 zdarma, kedy sa naozaj oplatil, skúsila som túto novú značku, ktorú Valibuk Fitness v Ružomberku zaviedol pred nedávnom do predaja. Nad kúpou som dlho neuvažovala, doposiaľ som ešte synefrín neskúšala, a popravde, už sa mi naň zbiehali slinky :D Veľa kulturistov si ho chváli, to by som nemohla byť ja, aby som zas zo seba nerobila pokusného králika. Synefrín bol viac menej takou čerešničkou na torte, z prvoti som si všimla vysokú koncentráciu L- carnitinu v jednej dávke ( 1 100mg na 10 ml). Chuť jahôdka = ééňoo ňuuňooo. Samozrejme rozhodovala cena, tá to celá zapečatila- 1000 ml carnitinu + 60 tabiel synefrinu za 20 éčok?.... No nekúp to :D 

Dvojka, ktorá ma sprevádzala počas celej objemovky a teraz už len doberám posledné dávky. HMB čoskoro miniem úplne, mám dostatok BCAA v zásobe, tak nad ďalšou kúpou neuvažujem. Viac o HMB sa dozviete v tomto článku. S užívaním kreatínu pokračujem, avšak creatora nahradím za PH-X, tiež od značky Biotech. Nevravím, že by sa Creator nehodil tiež, rovnako nezavodňuje, ale dám na trénera. Povedal, že s PH-X má v diéte pozitívne skúsenosti, Creatora nemal. Viac o účinkoch kreatínu nájdete v tomto článku. 

Gumidžús v tabletkách- asi tak by som nazvala tento multivitamín. Nájdete tam všetko, čo potrebujete. Šumivé tabletky nepreferujem ani neodporúčam... sú slabé a aj tak ich väčšinu vycikáte :D 

Čo by to bola za diéta bez tohoto oleja? Kokosový olej si vždy doprajem, keď sa nachádzam v rysovacej fáze. Aspoň nejaké potešenie. Svetlo na konci tunela. Noemova archa pri potope :D Asi nejak tak v krátkosti o postavení kokosového oleja v mojom živote :D Kokosový olej je mega- total- brutal zdravý. a ešte dupľovane mega-total-brutal chutný a voňavučký. Istotne ste už o ňom počuli. Stačí ťuknúť do googla a on vám povie o ňom viac. Ja len vysvetlím, prečo je vhodný do diéty. Prvý dôvod je veľkosť jeho molekuly, ktorá je identická s tou glukózovou. To znamená, že ak si pred tréningom kokosový olej  (a neprijímete  zdroj cukrov- glukózy), vaše telo bude spaľovať tuk, a nie svalový glykogén. Nastavíte ho tým, že mu dáte ten olej.  Inak sa to nekoná, lebo molekula iných tukov je väčšia ako tá cukrová, ak prijímete tuky spolu so sachardmi telo, spaľuje cukry. Dúfam, že chápate :D 
No a ten druhý dôvod je fakt, že 1g kokosového oleja má cca 8 kcal, všetky ostatné tuky majú na 1g / 9 kcal.


Opäť ďalšia novinka z môjho fitka. Monster beef som už raz užívala, tento krát sa mi podarilo vychytať príchuť čokoláda, s ktorou som viac spokojná ako s tou minulou (bola to vanilka-limetka). Článok o tom to proteíne nájdete tu. Nevedela som sa dočkať toho, kým miniem ten starý. Mala som od StillMassu Whey Digest 6:3:1, ktorý mi napriek tráviacim enzýmom robil neplechu v brušku. Na obale sa uvádza, že je zmesou srvátkového izolátu, koncetrátu a hydrolyzátu, teda bez mliečneho kazeínu, no ja som bola pri jeho užívaní stále zahlienená, nafúknutá. Keď že som pred súťažou stavila som na to, čo poznám... pri Monster Beefu som si plesla troška viac po vreckách, no jeho zloženie a účinky naozaj stoja za to. Kúpila som u Valibuka za 49 éčok/ 2200g.

Nemusia byť, len ovsené! Skúste aj iné- napríklad pšeničné. Vyrábajú sa z celých zŕn pšenice, ktorej vláknina priaznivo pôsobí na trávenie, obsahujú cenné esenciálne aminokyseliny a vitamíny skupiny B, ktoré sa postarajú o vaše zdravé nervy :) (treba sa o ne starať aj keď nie je skúškové :D) Líšia sa aj energickou hodnotou a chuťou. Na 100g majú 11g bielkovín, 56g sacharidov a 1,6g tukov. Chuťovo sú viac orieškovejšie a menej sladšie. Na porovnanie 100g ovsených vločiek má 13g bielkovín, 63g sacharidov a 6,2g tukov. 

Milujem orechy z Lidla! V balení som vždy našla chutné, zdravé a chrumkavé oriešky. U iných značiek (napr. Ensa) sa mi stalo to, že v balení kešu orechov bola niekoľko nahnitých, resp. nevyzerali zdravo- tak ako mali.  Ešte pred  jeho dočasným zatvorím v našom meste, som si musela kúpiť aspoň jedno balenie do zásoby. 

Valibuka som ochudobnila o ďalší výrobok Walden Farms.  Konkrétne tento dressing, mi vždy parádne ochutí šalátik s mäskom, či celozrnnú tortilu s kúskami mäsa a ľadovým šalátom ;) 

Veľká zásoba tofu :D V Tescu prebiehala celý mesiac akcia na všetky druhy od mojej značky AlfaBio. Tak viete ako to vyzeralo, keď sa v kalendári objavil dátom 31.9. :D Milujem všetky, no najviac míňam to biele, lebo sa dá použiť na sladko aj na slano, no ak by som mala postaviť na 1. priečku nejakú príchuť s istotou by som vybrala lahôdkové. To zjem aj celé na posedenie :D 

Tak, koniec premietania! :D Len otázočka na záver:

Vyskúšali ste už niekedy aj iné vločky ako tie ovsené? Ak áno, tak aké? 

ĎAKUJEM! 







5 komentárov:

  1. To je dávno co jsem jedla vločky, ale vyzkoušela jsem jich hodně teda, chutove nejpřijatelnější byli pohankové a nejhnusnější pšeničné. Kokosák je senza, miluju koko chu:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja :D kokosový sprchový gél, kokosový šampón :D kokosové rezne :D ... proste kokos 4 ever :D... a mne ti tie pšeničné celkom chutia :D naopak, neviem prísť nachuť tým pohánkovým ... no najviac mi chutili vločky z celozrnnej ryže, ani ma po nich nenadúvalo ani nič :)

      Odstrániť
  2. Kokosový olej je nejlepší, používám ho na tělo, na vlasy i do jídla!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne! Teší ma, že sa rozširuje skupina uvedomelých ľudí v oblasti konzumácie tukov a všeobecne zdravej výživy :)

      Odstrániť
  3. Koukám, že další milovnice všech druhů tofu. :D Jinak musím říct, že to je teda pořádná zásoba! Klobouk dolů. Taky asi budu muset zas po dlouhé době udělat nějakou větší objednávku, protože už mi moje sportovní výživa pomalu ale jistě dochází. Hlavně BCAA bych potřebovala. To už skoro nemám. Proteinu mám naopak ještě dost.

    OdpovedaťOdstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.