utorok 26. augusta 2014

Pečené tofu v tortille

Aojte!

"Surové" tofu nič moc že? Ale skúste ho upiecť do zlata a zrolovať do tortilly! Pochutná si model z Victory secret aj frajer z posilky :) (ale ten si isto dá aj dupľu ) Jedna celozrnná tortila obsahuje od 20-30 g sacharidov (samozrejme tých pomalých) a približne 550 až 600 KJ. Doprajte si rovno dve, ktoré natriete ľubovoľným dressingom Walden Farms, pridajte zeleninu, usmažené tofu a chutný obed bez zbytočných cukrov a nekvalitných tukov je na svete :)


Potrebujeme (4 porcie)
2 údené tofu
2 strúčiky cesnaku
1 cibuľa
3 olúpané paradajky
1 lyžica olivového oleja
soľ, čierne korenie, chilli dochucovadlo

Postup
Cibuľu, cesnak nakrájame na drobno, na lyžici oleja ich chviľu podusíme. Pridáme kocky tofu, ktoré rovnomerne vedľa seba naukladáme na panvicu k cibuli a cesnaku, troška ju ale poposúvame aby sa na dno dostalo tofu. Celé to okoreníme, osolíme. (My doma máme taký fajný  štvorcový diamantový hrniec so širokým dnom, tak sa tam tie kúsky tofu dalo naukladať ) Prikryjeme a necháme dusiť. Samozrejme kontrolujeme, či nám to tam nehorí. :) Po pár minútach by už malo byť tofu z jednej strany do zlata, kontrolne jedno prevrátime, ak je, tak lopatkou poprevraciame aj tie ostatné. Opäť chvíľu pečieme. Potom pridáme nakrájané olúpané paradajky, chilli a podusíme.

Môžeme samozrejme podávať aj v pita chlebe či s ryžou. Mne to chutí v celozrnnom wrape so zeleninou. Troška šalátu si dám aj do tortily, ale zvyšok ako prílohu, nemám rada, keď mi to všetko odtiaľ padá :D Ja som si to ochutila French dressingom, intuitívne som tušila, že by sa k tomu hodil, opäť ma môj šiesty zmysel nesklamal (alebo niekto tomu hovorí hlad :D )

Prajem dobrú chuť!



1 komentár:

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.