pondelok 13. októbra 2014

Treska na malinách

Tento receptík
 sa mi podarilo vykúzliť vďaka Walden Farms šalátovej zálievke, ktorá má  sladko- kyslú chuť bežnej octovej zálievky, avšak tejto dodáva šmrnc malinová aróma. Experiment sa podaril, tak šup sa s vami oň podeliť. Šalátik som pripravovala niekedy v lete ako obed do práce :) Presné množstvá neuvádzam, každý nech si dá podľa vlastnej chuti a potreby, teda či to chce papkať sám, alebo potrebuje nakŕmiť viac hladných krkov :)











Potrebujeme
filety z aljašsej tresky
brokolica
cícer
ľadový šalát
petržlenová vňať
broskyňa
kápia
med/stévia
soľ
čierne korenie
olivový olej
Walden Farms rasberry vinegart

Brokoličku si najprv pripravíme na pare a necháme vychladnúť- ako napríklad ja v okne :D 


Osušené filety posolíme, okoreníme, polejeme 2 lyžicami malinového octu (záleží od toho koľko rybiek máte, ja som na 3 filetky dala 2 lyžice) a na olivovom oleji udusíme. Šalátik si pripravíme zmiešaním všetkých zeleninových surovín, čerstvej vňate a cíceru. Zálievku vytvoríme z 2 lyžíc malinového octu WF, 2 čl olivového oleja, 1 čl med (alebo pár kvapkami stévie), soľou, korením. Do veľkej misy dáme zeleninu, polejeme zálievkou, dobre premiešame a naukladáme plátky tresky :)

 DOBRÚ CHUŤ!!! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.