sobota 29. novembra 2014

Nákupné food maniačky :)

Aojte!
Tak bez zbytočných slov hop-šup do mojej chladničky!
Orieškové tofu. Mňamka z predajne bio výživy. Cenu som už zabudla, no istotne presiahla hranicu 2 eur. Chutí super, no lepšie je mandľové z dm drogérie. Hodí sa ale skvelo do šalátov.


Veľmi chutná mňamka z dm drogérie. Mne osobne zachutila a ako spestrenie jedálníčka vrelo odporúčam. Nalámanú si ju môžete pridať do svojho šalátika. V češtine povedané- skvele vám zachřupy (tak dáko asi :D ) pod zoubkama :D. V jednom balení sa skrýva až 7 gramov vlákniny, 5g zdravých tukov, 11g sacharidov pochádzajúcich z semiačok a zeleniny, z ktorých je zložená, navyše 6g bielkovín v 36g tyčinke je tiež zaujímavý fenomén ;) 

Keď Katka dostane chuť na puding :) Bez laktózy a bez gluténu a bez cukru! A chutí skvele. Provamel soya omega3 je ešte aj obohatené o laňový olej, vďaka čomu obsahuje aj omega 3 mastné kyseliny zdravé pre naše srdiečko a kĺby. Navyše chutí skvelo! Len tá cena, takže ak nevychytáte ako ja dopredaj (1 euro) tak si budete musieť zaplatiť 3 eura. Z pol litra a jedného sáčku pudingu pripravíte skvelé raňajky, ktoré zasýtia a zachutia :).

Ajurvédska instantná  káva je zložená z 88% čakanky lekárskej, 12% rastlinky garcinia. Osobne mi chutí a dávam si ju ráno a pred večerou. Zaujala ma najmä pre svoje pozitívne učinky, o ktorých sa viac dozviete tu. Prosím,  nevšímajte  si lem účinok na chudnutie ale aj zvyšok textu :) 

Mierne neostrý obrázok :D. To som už bola hladná a chcela som sa do neho pustiť. Opäť výrobok značky Provamel, Mňaukovský biely sójový jogurt vytrhnutý od svojich 3 parťákov. Kúpiť sa dá totiž len v 4 obale :) V chladničke vydrží dlho a možno ho použiť aj na prípravu šalátových zálievok, či dressingov ku mäsku. O použití na sladko asi ani písať nemusím :D 

Ovsené vločky sú prirodzene bezlepkové, Avšak často ich pestujú v susedstve so pšenicou, čo z bezlepkového výrobku spraví potravinu nie vhodnú pre celiatikov. Ak vám lepok nadúva bruško či nerobí dobre, nemusíte mať hneď celiakiu, pravdepodobne ide len o intoleranciu. Tieto sú v bio kvalite, a sú jemne zomleté takže príprava kaší nebude predstavovať polhodinu podubkávania pred šporákom, kým sa vločky rozvaria. Keďže zo zŕn neboli odstránené klíčky, vločky majú vyšší podiel bielkovín a vlákniny. Cena okolo 1 eura 

Keď káva tak káva a nie vysušený výluh (alebo inak povedané instantná). Keď môžem, radšej si pripravím kvalitnú zrnkovú kávu, jednou z nich je aj David Doff, ktorá mi naozaj zachutila a určite sa ku nej vrátim. Zatiaľ vyhráva zo všetkých, ktoré som do teraz mala. 

David Doff-ka mi došla, tak šup kupovať inú. Minulý týždeň mali akurát v Bille akciu na Lavazzu, tak som sa rozhodla ju vyskúšať. Fainá, ale srdiečko chce pod stromček doživotné zásoby David Doff káva :D 

Objemka bez kĺbovky?! Ani za Fera-Ďura! :D Navyše Kompava tieto Vianoce pripravila aj takéto pekné balenie s darčekom- detoxikačné náplaste Kyoto. Tie som si odložila a po zime ich použijem na vyčistenie tela od toxínov. Mal ich už niekto od vás? 

Posledný kúskom v galérii je táto ovsená smotana. Použila som ju či už na dochutenie kávy alebo šalátu. Je naozaj hustá a chuťovo je na tom tiež dobre. Tiež som ňou zahustila omáčku ku kuracím prsiam na hubách. (kuracie  prsia+ cibuľka+ 1 PL olivového oleja+ 3PL tejto smotany+ 1 kopcovitá čl škrobu + šampiňony+ korenie, soľ, petržlenová vňať)

Tak a to by bolo všetko! Nemôžem toľko ukazovať, čo nakupujem, lebo si vypočujem telefónový dialóg od maminy o tom, aby som sa naučila šetriť :D Na moju obranu poviem len toľko, že nekupujem sladkosti, nechodím sa opíjať, kupujem len plnohodnotné potraviny, a istotne nezjem tofu za 2 éčka na jedno posedenie! :D 



1 komentár:

  1. Tak ovesnou smetanu vidím poprvé, ajurvédské kávy vypadají zajímavě, ale já spíše piju vodu a čaj, víc moc nedokážu. Jiank lněný semínko na omega-3 je zbytečný brát, tělo dokáže plnohodnotně využít omega-3 z živočišných produktů, z rostliných zdrojů, je to náročný proces a to jen v případě zda-li máš vyvážený přísun omega3 ku omega6. Ale chápu, že do toho pudingu se hodí, díky jejich gelovosti.

    OdpovedaťOdstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.