sobota 1. apríla 2017

One day of eating #5

No a máme tu ďalší diel vášho obľúbeného Onedayofeatingu :) Takto (pekne?) som vám zmapovala môj utorok 14. marca. Je to trošku s odstupom času, ale veci sa moc nezmenili. Teda vlastne áno, ale nechajte sa prekvapiť v ďalšom dieli. Každopádne, forma ide tým správnym smerom, stále mám dobrú náladu a baví ma to. A aj keď nie vždy sú pocity a emócie na mojej strane a vo mne to pripomína miesto, kde sa trú tektonické dosky, tak po čase sa zastavia a opäť budú voči sebe v rovnováhe. Niekedy im to zaberie len 5 hodín, inokedy si 2 dni nevedia prísť na meno, a nakoniec až po týždni to zemetrasenie konečne ustane. Ale podstatné je len to slovko na konci- USTANE. Či mi to teraz veríte, alebo nie- tie mizerné nálady vás raz opustia. No prečo by sme si k nim mali pridávať polienka výčitiek? Moji drahí, nech sa cítite akokoľvek, vždy len pokračujte! 

RAŇAJKY

Makové muffiny, jahody + jablko
S: 63g, B:22g, T:11g

DESIATA

3x Celpo pohánkové chlebíky, 2 trojuholníky Karičky light, kukurica 30g, ľadový šalát
S: 28g, B:9g , T:5g

OBED


Hovädzie dusené bez tuku 80g, zemiaky pečené v rúre (bez tuku) 150g, uhorka 150g
S:36g, B:25g, T:4g

OLOVRANT

Kaiserka, Selský jogurt biely, 10g WPC, kakao 10g, jahody 150g
S: 54g, B: 25g, T:9g

VEČERA

Brokolica, mrkva, 1/2 tofu
S: 16g, T:7g, B:19g

TOTAL: 


  • Sacharidy: 197g
  • Tuky: 36g
  • Bielkoviny: 100g
  • pozn.: tento deň bol netréningový 

2 komentáre:

  1. Prirovnanie s tektonickými doskami je originálne a vôbec neviem, ako si k nemu prišla, ale je nádherné a plne sa s ním stotožňujem. Tak dúfam, že tvoja duševná litosféra sa čoskoro ustáli a nastane trvalý pokoj.

    OdpovedaťOdstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.