pondelok 13. júna 2016

Čo je nové v chladničke.

Ahojte.
Tak bez väčších ceremónií sa hlásim ako Bc. Katarína :) No a ako inak to treba osláviť ako jedlom! :D No tak nech sa páči. Pár noviniek, ktorými som obohatila moju chladničku či komôr (alá poličku nad posteľou na intráku :D )
Začnime tým najlepším. Čokoládkou! Figaro síce už nie je Slovenské, ale aj tak na túto značku nedám dopustiť a najmä na ich radu týchto horkých čokolások. Ako každý študent privítala by som nižšiu cenu. Tento kúsok som vychytala za akciových 1,59 eur.
Mno a v sladkých dobrotách budeme pokračovať. Ako každý rok, aj tento sa konajú samozbery jahôd na južnom Slovensku, či v maďarských obciach blízko hraníc. Takéto krásne jahody som si ja nazbierala v dedinke Rajka, pár km od Bratislavy, 1 kg vás vyjde 1,50. Ja som odišla s 5 kilovou výslužkou, z ktorej si pripravila chutnú marmeládu bez cukru a zvyšok zamrazila. Receptík bude čoskoro na blogu, môžete sa tešiť.

Ramu som si kúpila, aby som si mohla niečím fajným natrieť aj ten môj chlebík. Nepoužívam ju denne, no taký chlebík s Ramou a reďkevkou či pažítkou, jemne osolený, je skutočne letnou pochúťkou. Práve kúpa Ramy ma inšpirovala k napísaniu predchádzajúceho článku o trans-mastných kyselinách. Rama na svojej stránke uvádza, že v jej výrobkoch sa nachádza pod 1 % TFA.  

Firme Milko sa podarilo priniesť na trh chutnú Dobrotu Bez Výčitiek (DéBéVé) a televízny spot skutočne zodpovedá realite- proste si viete vychutnať a nemať z toho výčitky. V porovnaní s klasickými termixami je tento menej tučný, má viac bielkovín a až 130g gramáž. S celozrnným pečivom na desiatu ideálny :)
                                               
Tento pistáciový olej mám už dlhšie v chladničke. Zakúpila som ho v sieti Kaufland. Je chutný s jemnou pistáciovou chuťou aj arómou. V porovnaní s olivovým či tekvicovým olejom je menej výrazný, poteší najmä tých, ktorým vadí "zápach" týchto olejov. na druhej strane nie je tak slabý, aby ste si ho v jedle vôbec nevšimli.


Kečup- vec, ktorú ocení každý (nie len ) športovec. U mňa ryža, kuracie prsia a kečup vedú. Tento je chutný a môžu ho aj tí, ktorým stévia nechutí, no hľadajú zdravšie varianty výrobkov- stéviu tam totiž vôbec necítiť, jedine tak na obale výrobku- oproti bežným jemným kečupom má naozaj o 50% menej cukru.

 No a takto zas vyzerala moja výslužka z domu. Mleté ľanové semiačka. Skvelé do smoothie, jogurtu, kefíru. Každý deň 2 polievkové lyžice a budete ka***ť šupito presto! :D Ľanové semiačka treba pred konzumáciou pomlieť alebo napučiť na noc do vody, inak nie sú stráviteľné.      

Malá sladká odmena ku kávičke. Na môj vkus prííííliš sladké, do budúcna aspoň viem- radšej domáce. 

Kto ochutná živý jogurt od Tami alebo Selský jogurt od Hollandia už nebude chcieť bežné jogurty. Tento som "stihla" odfotiť až po premiešaní spodnej ovocnej zložky. Na fotke môžete vidieť ako sa snažím dodržiavať dávku ľanových semiačok na každý deň :D .



A ja - ako vysmiata bakalárka po obhájení práce. 


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.