nedeľa 28. februára 2016

FoToRePoRtÁž z mojej kuchyne :)

Prajem pekný nedeľný podvečer!

Bodaj by už bolo po všetkom! Po ukončení stáže, po získaní vodičáku, po odovzdaní bakalárky a po štátniciach! A samozrejme po diéte, nech konečne oblečiem moju veľkosť :D Momentálne by som mala robiť bakalárku, ale veď to poznáte "dnes si dám pauzu" :D na druhej strane, cítim silnú potrebu sem niečo pridať, a viete, treba počúvať vnútorný hlas :D Akože bakalárku už mám cca "hotovú" to znamená, že mám spravenú teóriu a metodológiu, teraz pracujem na výskume- 2 týždne kategorizujem výroky kandidátov do  NR SR, výroky sú z dvoch denníkov- SME ( ako mienkotvorné médium) a Nový čas ( ako bulvár) a z každého vydania tie výroky prepisujem, po tom vytvorím kategórie= témy a pod kategórie= sub témy, a vlastne zistím, ktoré témy predstavovali v týchto voľbách hlavné arény politického súboja :)

... Ak ten opis bakalárky niekto prečítal tak klobúk dole... a zároveň ďakujem

... Ozaj, nie že nepôjdete voliť! :D


Okej. Takže pome k hlavnej téme. K téme, ktorú máme tak veľmi radi- jedlo. Mám rôzne nápady na nejaké odbornejšie články, ktoré by vám určite toho dali viac, no takých sa dosť napíšem pre internetové portály ako SPORTEAM alebo BIOTECH. Napríklad v TOMTO sa dozviete, čo papať pred tréningom a zas HENO píšem o tréningu pre úplných laikov. Verím, že tieto články aspoň z časti nahradia moju neaktivitu na blogu. Ak však, aj vy máte chuť len na článok v štýle "reporelo" alááá "je tam veľa obrázkov, málo textu, tú knihu chcem!" :D tak vaše túžby budú splnené za
3...

2...

1...



Čokolievance z cottage syra a ovsených vločiek. Poliate horúcimi malinami.



Celozrnný toast z tofu nutelou (tofu, avokádo, kakao, čokoproták) a sirupom bez cukru od Myprotein.


Za veľmi dobrú cenu kúpite tieto celozrnné cestoviny v Kauflande. Chutný obed pripravíte ich zmiešaním s bielou fazuľou, kukuricou, hráškom a šampiňónmi. Dochutíte olivovým olejom či parmezánom, rôznymi bylinkami a soľou.


Sladký obed. Ryžový nákyp s višňami a ľanovými semiačkami. K tomu tofu čoko pena. 
Špenátové palacinky so šunkou a zeleninou. ( neskôr som si k nim pridala aj kečup a troška kukuričky) Túto fotku som zdielala aj na mojej funpage.


Raňajky v práci, aby som len tak rýchlo nevyhladla a nemala chuť na sladké.


Pohánka s fazuľou, kelom a kyslou uhorkou.


Toasty otrené cesnakom, s krabými tyčinkami, light plátkovým syrom a s cherry


Šalat s kuracím mäsom, fazuľou a parmezánom


Šalát z údenej makrely, zemiakov, hrášku a rukoly. 


Placky zo sójovej múky na provensálsky spôsob,s bazalkovým tofu a brokolicou.


Obed do školy. Zemiačiky, kukurica, hrášok (poprášené sladkou a štiplavou mletou paprikou) s chilli tofu a cherry.


Sójová placka po druhé. Udusený pór na kokosovom oleji a cesnaku, kuracie mäško a olivy+ cherry


Makové proteínové tyčinky, recept TU


BEBE ( a prečo nie? :) ) Strúhaná mrkva s jablkom a makom.




Ak by ste chceli recept na nejaký môj vyfotený výmysel stačí napísať do komentu. 






S pozdravom Vaša Katka :* 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.