štvrtok 8. januára 2015

Ryžové palacinky :)

Aojte!
Tak ako sa vám darí? Ja momentálne oddychujem. Po 3 dňoch s nosom medzi knihami som si dnes dala pauzu. Dnes ráno som mala svoju prvú ústnu skúšku (za dva roky štúdia som mala len písomné skúšky). Skúška sa skladala z potiahnutia otázky a obhajoby záverečnej práce. V mojom prípade to bola odpoveď z dvoch častí: vtipná časť a ešte vtipnejšia časť (alebo trápnejšia? :D ) . Mala som šťastie vytiahla som si tú najľahšiu- referendum. Po pár sekundách som však začala "hviezdiť"... chcela som povedať "ľud by si mal sám zrušiť výsledok referenda" som povedala "ľud by sa mal sám zrušiť" :D (btw bolo to preto lebo účinok referenda je oslabený tým, že NR SR- toď slovenský parlament má právo jeho výsledok po 3 rokoch zrušiť, čo nie je "fér" pretože keďže si ho schválili občania iba oni by mali mať právo ho meniť )
alebo pri obhajobe : "pojem verejný záujem je mylný, navrhovala by som ho v danom článku odstrániť alebo by som zaviedla presnú definíciu" ... profesor: "a ako by ste ho definovali"... a ja : "noo... taaak... viete radšej ho teda odstránim"




Verím, že pánovi profesorovi som urobila deň veselší :) lebo on mi ho určite takým urobil, krásne B zapísané v indexe a jeden predmet absolvovaný. No pokračujem. Zajtra posielam seminárku z dejín medzinárodných vzťahov ( téma Vietnamská vojna ... ak o tom nič neviete, pozrite si Forresta Gumpa :D ) Pondelok skúška z argumentácie, štvrtok 15.1. deadline seminárnej práce z politickej analýzy a ešte 22.1. z Teórie medzinárodných vzťahov.

A teraz k príjemnejšej téme- jedlo. Kto má chuť si pomaškrtiť a urobiť si pekný deň, bez toho aby išiel hviezdiť na ústnu skúšku, istotne odporúčam :)

Potrebujeme:
3 polievkové lyžice uvarenej hnedej ryže
1 celé vajce
môžeme dosladiť proteínom/cukrom/medom  a spol.
podľa potreby pridať vodu/ mlieko
kokosový olej alebo maslo

Príprava:
Všetko spolu rozmixovať a upiecť na panvici.

Jednoduché a fainé :) DOBRÚ CHUŤ



1 komentár:

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.