utorok 23. januára 2018

Prechod na wordpress

Ahojte.

Ak si môj verný čitateľ, už si mal zrejme toho povestného chrobáka v hlave "Kde tá Katka zas zmizla?". Od posledného príspevku nás delí pomaly mesiac. Za tú dobu som stihla veľa vecí. Jednou z nich je aj predbežný nový formát blogu na wordpresse.





Dokonca, už nejaký piatok tam visí aj prvý príspevok (vľavo dole- Poďakovanie) . No osud to chce zas inak a ja na blízku budúcnosť budem musieť zabudnúť na dezainovanie blogu a písanie článkov. Horí mi pod prdelkou, a bude mi aj pod palčekmi ako rýchlo budem písať 3000 slov z diplomovky. Aj keď nie som študent, ktorý si necháva veci na poslednú chvíľu, povinnosti voči kurzu Seminár k diplomovej práci mi v tom zmätku museli uniknúť. Opäť by sme sa mali stretnúť koncom februára. Tak mi držte palčeky.

Ak si nie len môj verný čitateľ, a chceš dociahnuť úrovne ultra verný čitateľ, rada ťa privítam na mojom instagrame či facebooku :)

Teším sa na vás >> DUMBELLADY <<

2 komentáre:

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.