sobota 2. decembra 2017

Rybia polievka s babatmi a kokosovým mliekom

Keď je tu tá zima, každému sa zažiada dať niečo teplé do bruška. A tak nech je to niečo skutočne dobré! Polievky často u mňa nevidíte, čo si sama uvedomujem, aká je to škoda. Predstavujú jednoduchý spôsob, ako telu dať to, čo potrebuje, a v podobe v akej to potrebuje. Na rovinu- varené sa ľahšie trávi a väčšinu zdraviu prospešných látok dostaneme zo zeleniny v práve po tepelnej úprave. Ako napríklad taký betakarotén zo sladkých zemiakov či mrkvičky. No, a jesť tú aljašskú tresku fakt surovú nechceš 😅 Ale to som zas odbočila. Už len spomeniem poslednú super vec, a tou je voda. Po "vypití " plného taniera, ste do seba dostali dobrých 2 dcl vody. Jupííí hor sa potešiť váš "water tracker".

Budeme potrebovať:





A nejaké tie koreniny: 



Postup: 

Cibuľka nakrájame a podusíme. Pridáme očistené a na kocky nakrájané zemiaky a podlejeme vodou. Po zovretí pridáme mrazenú zeleninu a opäť počkáme, kým nám voda nezovrie. Vložíme nakrájané rybie mäso, cesnak a varíme, kým nie je všetko mäkké. Na záver pridáme kokosové mlieko a koreniny. Podľa toho, akú chceme polievočku hustú,  tak pridávame vodu. 
😊Ja som bola limitovaná aj veľkosťou hrnca. 😊


DOBRÚ CHUŤ! 


1 komentár:

  1. Teda, vypadá to skvěle :) ani by mě takle polévka nenapadla. Já ráda dělám polévky, ale přítel tomu říká omáčka :D Já mám ráda, když je tam těch dobrot hodně :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.