nedeľa, 5. marca 2017

One day of eating #3

V tradícii pokračujeme a dnes tu máme moje menu zo soboty 4. marca. Po pondelkovom porušení jedálníčka, to v utorok ešte pokračovalo a v stredu sa mi už konečne podarilo nabehnúť do starých koľají. Zároveň sa to tento "refeed" (nie nebol to kontrolovaný refeed, preto tie úvodzovky, ale stará "dobrá" žravka)  kryl  s deload týždňom. Na ten som sa rozhodla nabehnúť hneď v pondelok po tom, čo som cítila, že potrebujem zresetovať- to, že som porušila jedálníček, nemala chuť ani prstom pohnúť, mala náladu pod psa a tréning sa mi hnusil, hovorilo za všetko. Navyše som posledné týždne zaznamenávala pokles sily a motivácie v posilňovni. Dôvod na deload bol aj ten, že som práve prechádzala na nový tréningový program. Po 7-8 týždňoch intenzívneho tréningu sa to vyžaduje, aby sa telo spamätalo, a vy ste nový program mohli začať akoby s čistým štítom. Dostať sa tento týždeň do posilky, a efektívne tam stráviť potrebný čas, bol sám o sebe problém, nakoľko mi trhali osmičku a diera po nej sa mi zapálila. Opuchlo to a narástla mi druhá hlava na hlave :D a analgetiká som zapíjala ďalšími analgetikami a moc som toho nenaspala . Viac menej som teda od pondelka do štvrtka behala len po doktoroch, od nich som mierila do školy a z nej do práce. Našla som si však čas na ľahký tréning vršku tela a poriadny strečing spodku. V piatok som už nabehla do posilky, taktiež v túto sobotu a v nedeľu bolo len ranné kardio.

No ale poďme k jedálníčku. Zmeny ma v budúci týždeň nečakajú len v gyme, ale aj na tanieri. Sacharidy ostávajú na cca 200g na deň. Bielkoviny majú o 20g vyššiu hornú hranicu- zo 100g na 120g. A tuky sa držia v okolí hodnoty 35g. Suma sumárum je to cca 6700 kJ. Prvé dva mesiaca som sa držala na hodnotách medzi 6400-6500 kJ. K zvýšeniu som sa priklonila práve z dôvodov, ktoré už vyššie spomínam. Radšej spomalím chudnutie, ale udržím si silu, ochránim svaly a zabránim ďalším jednorázovým seansám prejédania (kedy aj tak tie kalórie dobehnem a ešte aj predbehnem že áno :D )

RAŇAJKY:
Nie, takto pekne to vážne nevypadalo. Ale ako inak som zabudla, na rannú foto proteínu s orechmi. Bolo to moje predtréningové jedlo v dni, kedy trénujem skoro ráno. Teda 30g proteínu, 25g orechov a káva. 
B: 31g, S:5g, T: 15g= 1 174 kJ


DESIATA 


Nie, toto nie je bežne moja desiata. Po tréningu som však raňajkovala v tom čase. Noooo a takto to dopadne, keď sa neviete rozhodnúť na aké raňajky máte chuť. Sladké či slanéé? To je otázka :D.
1 celé vajcie, 2 bielka, 30g šunky s 1% tuku= omeleta
40g ovsených vločiek, sladidlo, škorica a banán
B:21, S:64. T:9= 1814 kJ

OBED

Tuniaková fašírka, 130g varený zemiak, baklažán
B:35, S: 47g. T:4g= 1551 kJ

OLOVRANT
Jabĺčko, tmavý rožok, čierny čaj. 
B:5, S: 54g, T:3g= 1078 kJ

VEČERA

100g kuracie prsia na vode, 250g brokolica, 2 väčšie cherry rajčiny
B: 33, S:17g, T:3 = 837 kJ 

TOTAL : Sacharidy: 187g, T: 35g, B: 125g= 6454 kJ
Hold sa mi tento deň nepodarilo dotiahnuť tie sacharidy. Pokiaľ však dodržím už vytvorený jedálníček na najbližšie dni, malo by to sedieť ako ritka na šreblík :D. Samozrejme, sa s vami o to podelím v ďalšom "one day of eating" . 

Vaša Healthy :* 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.