utorok 31. januára 2017

Celozrnná fit pizza (fotorecept)

Keď som toto jedlo do seba s chuťou tlačila, pomyslela som si: "Môžem niečo tak dobré jesť, keď som v diéte?" A viete, že môžem. =0) Z tých správnych surovín sa "nadlabete" a pri tom sa nevzdialite svojim fitness cieľom.



SUROVINY:
Cesto na 4 pizze:
500g zmesi na pečenie celozrnného chleba
voda
múka (na posypanie dosky a na ruky)
Obloha na 1 pizzu: 
30g syr nízkotučný strúhaný
50g kvalitná šunky
20g pretlak
bazalka
brokolica

Zo zmesi si podľa návodu pripravíme cesto. Po 30 min. kysnutia si cesto vyformujeme na pomúčenej doske a rozdelíme ho na 4 rovnaké časti. 
Ja som použila Kuchenmeister- odporúčam, stačí pridať už len vodu, cesto pekne vykyslo. Navyše je 100% celozrnná. 

Ak nejdete robiť všetky pizze naraz, odložte zvyšné časti do samostatných sáčkov a uložte do chladničky, prípadne mrazničky.Následne jednotlivé placky cesta vyvaľkáme do tvaru pizze a necháme ešte 30 min odležať, nech zväčšia svoj objem. Ja na internáte nemám valček, tak som si ich utlačila rukou priamo na plechu s papierom na pečenie. 



Kým na cesto kysne, pripravíme si suroviny. 


Po pol hodine pizze natrieme pretlakom a posypeme bazalkou.


Pridáme zvyšné suroviny. Ja som sa mierne sekla pri vážení šunky. Na obrázku vidíte len 30g na jednu pizzu, malo jej byť viac- 50g. :D Pečieme v rúre zhruba 30-40 min. Záleží od hrúbky cesta a vašej rúry. Odporúčam vložiť do nej pred pečením vhodnú nádobu s vodou.


Hodnoty (aj s brokolicou): B:36g, S:66g, T:4g, E:1856 KJ
DOBRÚ CHUŤ!!! 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.