streda 10. júna 2015

Suma- sumárum :) + fotky

Ahojte :)




Tak konečne je po všetkom- po súťažnej sezóne, po skúškovom období, po rabovaní môjho účtu , po prebdených nociach, no jedným slovom je po strese :) Poznáte ten pocit, keď konečne niečo skončí- vyriešia sa súdne procesy, príde vám rozhodnutie o prijatí na vysokú školu, spravíte poslednú skúšku či proste sa len konečne dostane na rad pri pokladni.  Akoby vám niekto zhodil z pliec obrovský balvan, ktorý ste s vytrvalosťou  a so zaťatými zubami museli niesť a ešte ste sa pri tom museli usmievať. 
Tento článok bude obohatený o fotky zo súťaží :) Tak sa nezľaknite :) 



NEVER GIVE UP! 


Tak sa teším na leto :) na novú prípravu, na novú prácu, na zážitky... no najviac na mojich ľudí :) - rodinu, moje ženy z Ružomberka, kolegyne a kolegov politológov  (oslovenie „kolega“ pochopia len zainteresované osoby :D alebo vždy vychádzame z kontextu :D ) na všetkých potenciálne budúcim ex-partnerom :D, ktorých pozvania som drzo posúvala na neurčito :D , a všetkýýých mojich známych aj zatiaľ neznámych J No hlavne budem mať čas opäť na seba – robiť veci, ktoré ma bavia, ako je napríklad písanie článkov na tento blog. Tak pustime sa na to!
Igorko :) patrí ti veľké ďakujem :) ty aj tvoja milá-Erika ste boli pre mňa veľkou oporou :) 

Nebavia ma články, v ktorých sa opisuje nejaká udalosť. Fakt! Koho by len záujímalo- zobudila som ráno o 3, vlastne som vstala, lebo som nespala, suchá pusa a vysoký tlak mi nedovolili spať, o 3:12 som už pila konečne ! Jedno espresso z 50 ml vody! :D ....Nudaaa :D
Poďme radšej na moje hodnotenie prípravy  , čo som sa naučila, ako som spoznala svoje telo a ako to plánujem zužitkovať do budúcna.
Martinka Poizlová :) - kamoška bikinka :D na rozdiel odomňa zbiera medaile kade chodí :)

 Tí čo sledujete môj blog viete, že v objemovom období som cvičila podľa GVT  10*10. Tento druh tréningu mi veľmi vyhovoval- dostatok opakovaní na precítenie svalu, vysoký objem práce plus progresívne zvyšovanie záťaže, rovná sa zaručená hypertrofia svalu. V porovnaní s korte tréningom však neviem povedať, s ktorým z nich som dosiahla lepšie výsledky, nepamätám si už presné čísla tréningových váh na začiatku a konci tréningového programu ( mám to napísané v tréningovom denníku, ktorý ostal v BA a ja som teraz už vo vlaku; resp. ani neviem či som si ho už viedla keď som cvičila Korte) Navyše sú tu „externality“, ktoré ovplyvnia celý program- správna technika, vyspelosť cvičenca, strava, odpočinok, stres- nestres, poctivosť v dodržiavaní predpísaného tréningového protokolu. Späť ale k téme-  GVT 10*10 bol pre mňa veľmi prospešný. Zvýšil moje tréningové váhy, cítim sa omnoho silnejšia a „pevnejšia“. Preto sa k tomuto tréningovému postupu plánujem vrátiť opäť v priebehu ročnej prípravy na ďalšiu jarnú sezónu.
Sonička Valkovičova- opäť sa len potvrdilo- šport nás spája nie rozdeľuje :) 

Prechodné obdobie do rysovačky sa niesol v štýle napumpovaných svalov a vytiahnutých žíl alá FST 7. Opäť môžem hodnotiť len pozitívne.  V tejto etape som sa sústredila najmä na rozvoj ramien, na rozdiel od predchádzajúceho programu, v ktorom som rovnomerne zaťažovala všetky svalové skupiny.  Progress v ramenách je viditeľný aj citeľný, udržala  som si svoje navýšené  váhy na tlaku nad hlavou v sede ( tie som zvýšila vďaka GVT 10*10, to je + 2,5kg) a na rozpažovačkách ( +1kg). 
Skvelá partia, skvelých ľudí :) Viki, Majko a Mima :) - ste motiváciou pre všetkých!!! 


Po oboch tréningových prístupoch som sa  utvrdila v tom,  že pre nárast svalovej hmoty je ( aspoň v mojom prípade) skutočne vhodnejší tréning pozostávajúci z vysokého objemu prácu, teda vyššie opakovania a série, samozrejme za predpokladu, že použijete správne váhy ( dodržíte techniku,  váhu cítite) Preto sa v budúcnosti budem obzerať po tréningoch tohto typu, kde svaly dokonale precítim, dám im pocítiť váhu železa a zároveň ich nakŕmim vlastnou krvou ( wrrrrr :D :D :D to je výraz :D :D ) . Najbližšie 2 týždne však mám reset od tréningov, a potom začnem opäť pípať permanentkou vo fitku, začiatky budú pozvoľné, najprv na rozcvičenie a potom udržiavacie, s objemovou prípravou plánujem začať  až v septembri.
Môj zadok :D zoznámte sa :D a tiež s mojou neposlušnou lopatkou :D ale lepší sa to! :D polovičný úspech- už viem skryť aspoň tú pravúúú :) juúpííí 


Do vtedy mi bude trvať, aj nabehnutie normálny konštantný príjem. Z mojich „krásnych“  predsúťažných 800 kcal na 1500 kcal a 200g sacharidov na deň.  Teraz som si dala 3 cheat dni a od zajtra začínam na nule. Teda nahodím spätný chod- ako som postupne zhadzovala a znižovala príjem, tak teraz sa budem vracať  po vlastných stopách k normálnemu stravovaniu.  Môj metabolizmus treba rozbehnúť, týždne hladovania, teraz pár dňové obžerstvo ho pekne spomalilo... aby som v septembri mohla ísť do objemovky už s vyrovnaným metabolizmom, schopným spracovať vyšší príjem kalorií a s pomerne nízkym % tuku. 
Sa naparujem ako ten páááv :D

Inak tri voľné dni som si náramne užila. Bola som s rodinkou v Prahe, jedla pizzu a koooopec zmrzliny,  s Wi tom nafotila ďalšie šťavnaté fotky :D Verte mi, teším sa na ne viac než samotný 
fotograf :D Praha je veľmi krásne mesto, človek by v nej mohol žiť a stále by nepoznal všetky zákútia histórie, čo ponúka. Istotne sa tam chcem vrátiť a poriadne ju zažiť :) toto bol skôr taký výletík na rýchlo- pozreli sme Václavák, Karlov most, Orloj a "that´s all"  žiadnu historickú budovu sme nestihli pozrieť z vnútra, ani múzeum či voskové figuríny :( ... nevadí, Praha je dosť stará ešte pár mesiacov na mňa ešte vydrží počkať :D :D

Momentka z Prahy :) 

Na záver sa vyjadrím už len k mojej súťažnej forme. Som spokojná. Uvedomujem si nedostatky, ktoré znemožnili môj postup. No s čistým svedomím môžem povedať, že nič som nerobila inak ako mi kázal tréner. A preto som na seba hrdá. I keď bolo veľa kríz, veľa ťažkých okamihov, a cítila som, že idem na doraz a riskujem, neprestala som. Bola to asi najsilnejšia rysovačka, a to vidno aj na fotkách... sekla som a to riadne. Navyše naordinované odvodnenie ešte moju chudosť zvýraznilo. Hold, tento krát sa to prepísklo. A mne je to ľúto. Hlavne tých svalov. Pripadala som si ako nejaká pipka, čo šľape vo fitku len na bežiacom páse a ešte sa do neho aj namaľuje :D .  Každý sa ma pýtal či vôbec viem, čo je objemovka, radili mi robiť mŕtve ťahy a drepy... sakra ľudia však ja to robím !!! Nikomu nekladiem nič za vinu, no viem, že ja som v objemovke silu aj hmotu nabrala, ale ešte stále nie dostatok... na druhej strane, istotne treba zmeniť rysovaciu diétu, nesedí mi... nesedela mi... chudla som z nej príliš rýchlo, kilá sa zo mňa strácali ako kuracie prsia v akcii :/ stratený svalový tonus spôsobil aj nepekný efekt malého vršku, čo sa rovná strate bodov za symetriu- áno podľa mňa som bola v najlepšie forme akú som do teraz predviedla, no v porovnaní s ostatnými som bola jedným slovom "scvrknutá".  Zadok zmizol, nohy ako dve olympijské činky a ruky pokryté mapou žíl... však ja to všetko viem! No aj tak som si to všetko užila :D :D to pózovanie a hádzanie očkom po rozhodcoch :D proste ma to baví :D I keď prvú súťaž v Ružinove som bola ešte nervózna, MS v Slovensokom Grobe aj Grand Prix Hungary som si náááramne vychutnala do posledného ryžového chlebíka :D a na záver malé tajomstvo úspechu :D Balzam aby sa podpätky lepšie vrteli  :D  :D


1 komentár:

  1. krásná forma, s kamarádkou vám to moc sluší a věřím, že návrat k normálnímu režimu musí být super, 800 kcal denně zní děsivě .:(

    OdpovedaťOdstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.