pondelok 12. októbra 2015

Nadupané proteínové tyčinky

Pekný pondeľkový recept.

Najprv sorry- v sobotu som sa tyčinkami chvastala na mojej FB stránke a receptík dávam až teraz. Hanba mi! Bohužiaľ cez víkend som síce sedela za pc, ale horlivo som sa snažila nejako prekusať cez tú povinnú literatúru.
Preto netradične- pondelok- uverejňujem  tento krátky príspevok. Voľáko som sa s tými receptami rozkokošila :D Hehe. varenie ma proste baví, a jednak si pri tom super oddýchnem a vypnem :) Človek by povedal, že keď niekto robí šaláty a zdravé jedlá celé dni v reštike, doma by po škrabke či nožíku ani nesiahol :D No u mňa to je trochu inak. Keď nie som predsúťažnej rysovačke, varenie a pečenie je pre mňa ako kreslenie - robím niečo kreatívne, chute miešam ako maliar svoje farby, až z toho vznikne niečo, čo uľahodí očiam v nejakej galérii, resp. môjmu žalúdku :D  Nooo a ešte sa musím pochváliť, že naša "šalátovňa" už má aj denné menu. Asi ani nemusím hovoriť, ktoré šaláty sú odomňa :D kuknite na www.willsalas.sk 
Pri tvorbe receptu som sa inšpirovala autorkou knihy fit recepty. Originál recept sa volal cícerové guľky v kakau  . Určite odporúčam aj tie :) Ak sa však rozhodnete pre prípravu týchto NADUPANÝCH PROTEÍNOVÝCH TYČINIEK a prídete na ešte lepšiu verziu určite sa o ňu so mnou podeľte :)

Potrebujeme
350g uvareného cíceru
4 odmerky čokoládového proteínu
50 ovsených vločiek
2 PL orechového masla ( ja som použila mandľové)
4 PL kakao holandské
150g horká čokoláda
4 PL maslo/kokosový olej
hrozienka/džem (voliteľné, nie je potrebné)




Uvarený cícer rozmixujeme na hladko. Pridáme proteín, vločky, orieškové maslo, 1 PL kakaa a opäť rozmixujeme. Podľa potreby môžeme pridať 1 dcl vody/mlieka. Formujeme tyčinky, ktoré obalíme vo zvyšnom kakau. Naukladáme na plech a vložíme na 3 hodiny do chladničky.
Vyberieme ich, nadupeme vytvarujeme z nich krajšie tyčinky. ( veru, keď stuhli sa fajne s nimi robí) v strede každej vytvoríme "jarok" :D a napcháme   natískame doň hrozienka, alebo natrieme hustým džemom.




Vo vodnom kúpeli si rozpustíme horkú čokoládu aj s maslom. ( Maslo/kokosový olej odporúčam pridať, čokoláda je redšia a lepšie sa s ňou polievajú tyčinky) Pekne tyčinky popolievame čokoládou a opäť dáme do chladničky.

 Na druhý deň, alebo opäť po 2 - 3 hodinách v chladničke, ich vyberieme, prevrátime a natrieme aj spodnú časť rozpustenou čokoládou. Opäť do chladničky, už len zabaliť alobalov, či fólie, uložiť do "obedárika" a uchovávať v chlade.


Dobrú chuť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.