piatok 29. decembra 2017

TOP 7 z roku 2017

Bilancie, bilancie, bilancie...


...štátneho rozpočtu, firemného obradu, dosiahnutých cieľov. Veru, nie len vďaka výpredajom prskaviek vieme, že  sa nám blíži koniec roka. Pri tejto príležitosti som sa aj ja rozhodla pripomenúť si to najlepšie, čo rok 2017 priniesol do tohto blogu. No a keď máme na konci také magické číslo 7, nemusela som dlho uvažovať nad počtom mojich TOPIEK. Až na výber príspevkov z Instagramu a Facebooku som sa neriadila podľa štatistík, ale naopak, dala som na vlastný cit pre kvalitu a uváženie. Pred sebou máte teda len tie články, ktoré si skutočne zaslúžia vašu pozornosť.

Fotka staršia, ešte keď som ryšavá, musím urobiť novú verziu už aj s tetovaním :) 




TOP Odborný článok 

Publikovanie článkov takéhoto tipu ma vždy niečím obohatí. V histórii blogu ich nájdete neskutošné množstvo. Na žačiatku bolo (a stále) je mojím cieľom prezentovať odborné vedomosti zo sveta fitnes menej odbornou cestou, tak aby ste ich vedeli využiť.  Avšak ako roky plynuli, články pribúdali a pomaly už ani nebolo o čom písať. Preto ak vás niečo trápi, niečo vám nie je jasné, skúste prezrieť pripnuté stránky hore na lište: HealthyGYM alebo HealthyNutrition. Odborné články som publikovala aj na stránke značky Biotechusa, ako kondičnej trénerke mi pripadla sekcia Tréningy. Tento rok som sa však stretla predsa len s niečím nepoznaným a rozhodla som sa to prebrať viac do detailov. V tréningových princípoch už človek asi teplú vodu neobjaví, ale v strave sa dá vždy prísť na niečo pred tým nepoznané- objaví sa nový prvok, nová potravina, nová choroba, atď. V tomto článku sa dočítate všetko dôležité o bielkovinách. Venovala som sa tomu preto, lebo čoraz viac som vnímala pojmy ako "kvalitné bielkoviny" či "tofu nerátam ako zdroj bielkovín, lebo to nie je komplexná bielkovina".


AKO SPRÁVNE POČÍTAŤ BIELKOVINY

PS.: Viete čím ma ešte poldňové písanie vedeckého článku obohatí? Vlastne že "who cares?" ... tieto články majú najnižšiu čitateľnosť, za to random príspevok, kde som ešte viac random nahádzala fotky (bez úprav) o ešte - ešte viac random bulshittoch má najviac view :D . Preto aj touto cestou vám chcem dať do povedomia, že nie je dôležité, kto-kedy-čo jedol alebo ako cvičil...ale naopak sústreďte sa na vlastný osobný rast, a práve tieto príspevky vám k nemu pomôžu.

TOP sladký dezert

Pečiem rada, a preto ma tohto ročný vianočný darček tak veľmi potešil. Kuchárka Fit Sladkosti a k tomu rozkošne chňapky som si kútikom duše priala asi najviac hneď po tých Apple Watch Series 3  hehe. Počas roka som toho napiekla neúrekom, len zlomok z toho som dala na blog. Nie vždy sa to podarí, a namiesto kvantity uprednostňujem kvalitu. Nechcem, aby ste si míňali korunky, a nakoniec vyhadzovali jedlo, len kvôli nezodpovednej bloggerke. Avšak, týmito muffiny sa môžem hrdo pochváliť, a určite vám ich odporúčam vyskúšať. Kto má rád mak minimálne tak veľmi ako ja, istotne mu tieto muffinčeky urobia krajší deň.

TOP psychologický článok

Niekedy si rada sadnem a zhmotním svoje myšlienkové pochody, ktoré verte, nie je ľahké zachytiť- sú ako včielky po vypití Jacka 3D (pozn.: silný predtréningový stimulant) . Tu sa mi to však podarilo, a vtipnou cestou vám chcem zdeliť, že nie je potrebné sa obávať, kto z vás bude, lámať konár nad výberom zlej vysokej školy, a hlavne, nebrať sa tak vážne...No a čo, že vaši spolužiaci už stavajú dom, no a čo, že vy stále pýtate peniaze od rodičov ( jasné lebo 200 eur, ktoré zarobíte na brigáde sa o vás tak postarajú ako Stalin o Ukrajincov v ´30. rokoch ) ... hlavne žiti s vedomím, že robíte pre svoju budúcnosť maximum, neflákate sa, chodíte na stáže, dobrovoľnictvo, robíte niečo navyše, lebo či chceme alebo nie, musíme si priznať- vysoká škola nás do budúceho povolania nepripraví (česť odborov ako je medicína, vojenčina, farmácia či IT)  vždy musíme robiť niečo NAVYŠE.
San Francisco , fotené z Alcatrasu


ČÍM BUDEM

TOP zdravá alternatíva #1

Opäť späť k nejakým tým dobrotám. Túto pizzu som robila na začiatku minulého roka. Spomenula som si na ňu až pri prehľadávaní histórie pre potreby tohto článku. A myslím, že nepotrvá dlho a opäť si ju pripravím. A mali by ste aj vy- istotne neoľutujete.


CELOZRNNÁ FIT PIZZA- FOTORECEPT 

TOP zdravá alternatíva #2

Nevedela som sa rozhodnúť, ktorá fit alternatíva vás viac poteší- pizza či burger? Takú dilemu by som mala v reštaurácii aj ja. Tak prečo si nedopriať oboje, keď sú už tie sviatky, hehe? Príprava 100% homemade burgeru si vyžiada trošku viac času,  no pre milovníkov dobrého jedla to nie je žiadny problém.


TOP príspevok na INSTAGRAMe

Prechádzame k populárnym internetovým sociálnym platformám. Tento rok na instagrame bol pre mňa skutočne prelomový. Počet followerov som rozšírila aj vďaka cestovaniu, zdokonaleniu fotiek, dvojjazyčným príspevkom, ale aj ich väčšej pestrosti. Najvyššiu počet likov (69) dosiahla fotka na Four Corner Monument. Nezabudnuteľný okamih, kedy sa nachádzate každou končatinou v inom štáte. V pamäti mám stále to, ako sme nahnevaní, po 4 hodinách v aute cez púšť, museli zakempovať niekde v blízkych horách, lebo, aj takýto bod na mape, má vlastne otváracie hodiny, a to by sme už nestihli- pred sebou sme mali totiž ďalšie 3 hodiny cesty. Navyše, v blízkosti neho už neboli žiadne free campy.... Alebo ako som sa nevedela rozhodnúť, ktorú magnetku kúpiť domov, či vysvetľovanie indiánom, že Slovensko je v Európe, a nie v Rusku :D

MOSTÍK CEZ FOUR CORNER POINT

TOP príspevok na FACEBOOKu

O rovnakom úspechu na Facebooku, kde som mimomochodom začínala. už hovoriť nemôžem. Počet "páči sa mi to" aj dosah je nižší. Za to, však môžem z časti aj ja, aj samotný programátori Facebooku. Nie jeden majiteľ facebook verejného profilu mi dá za pravdu, že propagovanie na Facebooku je menej efektívne, ako kedysi, a preto mnohí venujeme už väčšiu pozornosť a snahu rozšíriť svoj obsah medzi užívateľov na Instagrame. Na Facebooku boli moje príspevky menej pravidelné. Nevidela som, a stále nevidím význam v skopírovaní príspevku z insta na fb. Preto sa vždy aspoň posnažím, trochu zmeniť komentár k fotke, aby to nebolo na jedno kopyto. Na druhej strane, na facebooku vždy upozorním na nový príspevok na blogu, čo na instagrame bežne nerobím.

A ktorý príspevok oslovil najviac uživateľov Facebooku?

DOZVIEŠ SA >>TU<<

A už len krátky vinš do Nového Roka:

V novom roku veľa pohody, 
šťastné náhody, 
žiadne nehody,
 významné dohody, 
úsmevné príhody 
a ďalšie života výhody.

6 komentárov:

  1. S tými odbornými článkami máš pravdu, nikdy nedosiahnu takú popularitu, ako najviac odveci random článok, s fotkami hala-bala. Ale väčšina ľudí si len chce iba spríjemniť čas a oddýchnuť si, nie sa vzdelávať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Súhlasím s tebou. Na druhej strane, je tá menšina, ktorá vyhľadáva kvalitné informácie a musím aj tú potešiť :D

      Odstrániť
  2. Ty makové muffiny vypadají náramně! Miluju mák :) Zdravou pizzu jsem si teď pekla nedávno a je skvělá :) Ať se ti daří s blogem v novém roce ♥

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Makove mufiiny su super aj ten burger ♥ inak tie vlasy ti pristali teda naozaj mala si to super:) ty maš tetovane? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Romanka áno, na chrbte mandalu s motýlom a trocha geometrie :D

      Odstrániť

Motív Úžas, a. s.. Autor obrázkov motívu: lobaaaato. Používa službu Blogger.